Levere fantastisk Service!

Fantastisk kundeservice er et venligt smil, det er en varm hilsen, det er en engageret holdning, det er ørkesløs Smalltalk, det gÃ¥ virkelig den ekstra mil, det er virkelig at forstÃ¥ anden personen, det er munter begejstring…
Fantastisk service er det kunder ønsker at shoppe med dig på trods af en højere pris eller besværet med afstand. Selv hvis du leverer en mindre kvalitetsprodukt eller service, kan fantastisk service hjælpe dig kompensere herfor. Det giver dig en utrolig, lave omkostninger konkurrencefordel.
For at teste om du giver dårlig eller fantastisk service tage en ærlig kig på din virksomhed og besvare disse tre grundlæggende spørgsmål.
1–er kunde budt velkommen i en varm og venlig mÃ¥de? Og er de mødt straks?
2–er jeres folk inderligt og entusiastisk fokuseret pÃ¥ kunder og deres behov?
3–er “Tak du” et udtryk, der bruges i slutningen af hver transaktion?
Mens dårlig kundeservice ikke kan dræbe en virksomhed, vil det hindre deres bestræbelser på at udvikle din forretning. Mange ledere har ingen anelse om at de giver dårlig service. Besvare ovenstående spørgsmål vil give dig et fingerpeg om, hvor din service står.
For at forbedre din kundeoplevelse, starte ved at ændre dig selv. Ændre din holdning, når du håndterer kundernes problemer. Være venlig og liberale versus stern, når gennemførelsen af politik. Dette kan kræve dig til at overbevise dig, at du har råd til god service. Gøre math og opdage, at det vil koste dig mindre at tage sig af denne kunde nu og bygge et liv lang protektor. Sætte et eksempel af jævnligt snakker med kunder og entusiastisk pitching at løse vanskelige problemer.
Næste udfordre dine folk ved at bede dem om at øge deres spil. Fange dem giver stor service og give nogle enkle verbal anerkendelse. Konstant opdrage og taler om hvor vigtigt det er at sætte dig selv ud med god service. Oprette en opslagstavle i din medarbejder kun omrÃ¥de, og bogføre positive kommentarer fra gæster – hvis en kunde verbalt fortæller dig noget stort, Skriv det op og sende det pÃ¥ bordet. For medarbejdere, der bare ikke fÃ¥ det. Prøv at forstÃ¥ hvorfor og hjælpe dem med nogle uddannelse, coaching og rÃ¥dgivning.
Du bør nu være på vej til at levere fantastiske service og øge dit salg. Start med dit næste kunde begynde at opbygge det væsentlige service fundament i dag.
Copyright 2004 – Darryl Gee




Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *